Grävskopa!!

Vaknade runt 4 imorrse och kände mig febrig och hade ont i halsen som bara den :/ Var säkert vaken fram till 6 nått.
Sedan somnade jag om 1 tim.
Vid 8 så började jag att fixa iordning mig och sedan så gick jag upp för att ge Oliver gröt och Joel sov fortfarande.
Jag kollar ut på tomten och våran grind är borta och vi hade en "grävskopa" på gården.
Jag skriker till Joel och Joel springer ut i kalsongerna :P
Då var det ju vårat tak på grinden som såg ut som en grävskopa som var helt förstört plus grinden och våra lampor :-(
Vi kollade på varandra och undrade om det var storm inatt .
Men sedan kom våran granne och förklarade att dhl hade kört sönder allt och att det vart en jäkla smäll och det hände runt 8 imorrse då jag var vaken men jag reagerade inte ens.

Så nu ser det verkligen inte bra ut här ute :/ Men dom skulle komma och fixa detta tidigast Måndag till veckan.
Hoppas verkligen det kommer se detsamma ut som innan bara.

Runt 10.30 så möte jag upp Karla och Theodore på ikea för att kolla på lite kläder och prylar till hemmet.
Jag hittade en tunika , ett par shorts, hårfärg och massa prylar hem hit .
Dock ingen hylla till Oliver men får kika en annan dag.

Nu ska jag försöka röja undan lite innan jag ska på tjejfest på berners kl 18.
Oliver ska följa med :-)
Kommer andra barn också.


Såhär ser det ut hos oss nu ! Och våran fina bil i bakrunden .


Kommentarer
Postat av: Therése

Shit..men hur lyckades de ha sönder grinden och taket?

2009-05-28 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0