Grå dag!

Trist väder huua.
Lillen har precis somnat i sin säng och jag sitter uppe och slöar i soffan.
Har inte lust med något idag.
Men tror iaf att det blir en promenad för att få lite frisk luft.

Helgen har varit kanon iaf.
Och bra väder fick vi ju alla dagar :-)
Man blir så glad.

Har nu suttit och planerat lite inför i sommar,
som det ser ut nu så blir det stuga i 2 nätter i Skara sommarland och 2 dagar i parken.
Sedan åker vi vidare till Öland och bor på böda sand i 1 vecka i stuga.
Och detta blir isf den 17-27 Juni innan jag börjar att jobba .
Så då firas midsommar och min födelsedag borta.
Mysigt ska det bli :-)
Sedan hoppas vi på sälskap av Karla, Peter och Theodore.

Nej nu tror jag att jag ska städa undan lite medans lilleman sover.
Fortsatt trevlig dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0