Stan & Fika.

Idag så vart det fika på stan med familjelivsgänget ochmin lillasyster följde med också.
Alltid lika trevligt som vanligt.
Jag och min syster tog en sväng på stan efteråt och jag hittade ett par snygga jeans till lilleman, en tröja till mamma Karoline, ett set med en ihopvikt tavla som du gör ett tass avtryck i plus bild på din hund verkligen jätte fint, tyg till lillemans tavla som mamma Karoline ska göra och sängkläder till brnvagnen :) Vart ganska mycket ändå men för bra priser.

Missade min parkeringstid med 30 min också och med min otur så ligger det en böter på rutan :( Jaja vi hade ju mysigt iaf.


Nu kollar jag och lilleman på sveriges värsta bil förare och väntar på att pappa Joel ska komma hem , han är och hjälper min syster och hennes sambo med deras hus.

Nu ska jag betala min böter och fortsätta kika på tv.

Kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0