Söndag!

Lillen somnade runt 22.00 och sov till 04.00 sedan fram till kl 07.30 sedan kl 09.30 så ville han kliva upp.
Så vi gick upp och värmde lite mat sedan efter ny blöja och mat så vart lillen trött igen så då la jag honom
i hans säng sedan sov han fram till 12.30 och då passade mamma Karoline på att ta ett efterlängtat bad medans pojkarna sov. :)
Eftersom lillen fortfarande är sjuk så blir vi bara hemma och myser tillsammans och hoppas på att han blir frisk snart.
Imorgon så ska han ju på hälsokontroll,viktkontroll,vaccinering och läkarbesök.
Allt är roligt tycker jag men inte vaccinering huua vill inte se mitt hjärta gråta.
Hoppas han slipper febern bara i och med att han redan är dålig.
 
Sedan får vi se om han är frisk tills på Tisdag så vi kan gå på babysången för det var längesedan nu.
Har ju bara gått 1 gång och då kom jag ju försent.
Men om han är sjuk så blir vi hemma.

Nu ska jag gå upp och kolla vad jag kan laga iordning för middag idag.
Trevlig Söndag !
Kram

Mammas tuffing !:)

En nyvaken Oliver!

Fick även en barnvagnsskyllt som det stod ( VÄRSTING ) på av moster Angelica. Tack så mycket. :)


Kommentarer
Postat av: karla

okeej=) låterbra! haft en bra helg?kram

2009-03-08 @ 15:19:52
Postat av: karla

vabdra=) jo varit hemma bara o passat på myst för peter åker på tisdag

2009-03-08 @ 15:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0