Ont i mamma hjärtat!

Jo som sagt idag var vi iväg på drakborgen med lillen och han tyckte det var riktigt roligt.
Allt var så spännande och hans ögon blev stora som meloner.
Men det var alldeles för mycket folk för att vi skulle kunna slappna av dock.
Så vi åt lite middag där och sedan så åkte vi.
När Joel ska lyfta babyskyddet som Oliver sitter i så hände det något med handtaget så Oliver
flög rakt med ansiktet i stengolvet. Inte så långt ifrån golvet men nog så högt tyckte jag.
Jag blev SÅ chockad när jag såg Oliver på golvet.
Han bara grät och grät.
Ingenting hände med Oliver och TACK OCH LOV för det.
Uscha detta är saker som man absolut inte vill ska hända ens barn.
Har fortfarande ont i magen av detta.
Men lillen mår bra och nu sover han .
Och hoppas man aldrig får uppleva detta igen.

Om man bortser ifrån detta så har dagen / kvällen varit mysig iaf.
Vi åkte och handlade lite olika kex , ostar, vitlök , vindruvor och lite att dricka till robinson och sedan
så kom min mamma och pappa på besök för att äta lite med oss och se på tv.
Så dom åkte precis.

Hoppas alla har haft en kanon dag.
Kram och godnatt!

Vårat hjärta!


Oliver&Mamma på drakborgen!


Mys hemma med familjen!


Kommentarer
Postat av: karla

gogrisen da =) SÖTPROPP

2009-03-29 @ 13:33:25
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0