Mitt hjärta är sjuk :/

Uscha vad det gör ont att se dom små sjuka.
Han hostar och hostar sedan har han så svårt att andas pga.näsan.
Plus denna jäkla diarre.
Pappa Joel har köpt neseril nu iaf så hoppas det blir bättre.

Idag har jag bara myst med Oliver och tagit hand om honom.
Sedan har jag tvättat och städat lite medans han har sovit.

Denna helg blir vi bara hemma med våran älskade son så han blir frisk snart.
Sedan på Måndag så ska han till bvc för viktkontroll,hälsoundersökning,läkarundersökning plus sprutor.
Det längtar inte mamma Karoline till iallafall huua.

Hoppas alla får en mysig helg för nu ska jag mysa med min familj.
Kram


Biff med sötsur sås,ris och grönsaker lagade jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0