Hemma!

Ja då var vi hemma ifrån badet.
Vi åkte först till Alnöbadet men då öppnade inte dom fören kl.14.00 idag för allmänheten och klockan var bara 11.00 när vi var där så då åkte vi vidare till stan ist.
Oliver plaskade på som bara den :) Märks att han gillar att bada.
Sedan så fikade vi lite och matade Oliver.
Efter detta så vart lillen helt SLUT. Han somnade när han åt så då gick vi och duschade av oss. Efter detta så somnade han direkt igen och han sover fortfarande.
Jobbigt att bada ;)
Det har varit en jätte mysig dag iaf.
Tänkte ta Alnöbadet nästa vecka :-)

Ska snart laga stuvade makaroner och bacon innan pappa Joel kommer hem.
Fortsatt trevlig dag alla!

Oliver och mormor.
Tycker om att bada jag :)
Nu vill jag nog ha lite mat :)
Det här var jobbigt, tror jag sover lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så fin, Kan du ringa upp mig...kan inte ringa!

Tänkte ifall du vill att jag ska plocka upp dig?

2009-03-26 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0