Trött mamma!

Oliver är så social och ska vara vaken lite för mycket ibland;-) Han vill nog inte riktigt att mamma Karoline ska få vila :) Lillskrutten,
Kvällarna brukar se ut såhär, kl. 20.00 äter han för natten och sedan sover han fram till 02.00-03.00 sedan är han vaken en stund och somnar kanske efter 30 min sedan vaknar han 05.00 nått och 06.00 sedan kl. 07.30 och då vill han kliva upp och umgås.
Så mamma Karoline får väl sova 5 tim om hon har tur :P
Och varför sover jag inte på dagarna?
Jo för då är Oliver vaken och jag har en hund att gå ut med.
Oliver somnar alltid i bilen men jag kan ju inte sova när jag kör ;-)
Han är absolut inte grinig men väldigt social.

Nu idag är det babysång och jag tror att vi ska försöka att gå men om jag får chans att sova så tror jag tusan att jag gör det ist för sedan får vi besök kl.18.00.
Kallt vart det idag också :/ fast fint väder i övrigt.
När ska det sluta snöa och när ska kylan försvinna? Så less på detta nu alltså.
Vill ha vår/sommar så man kan gå ut på riktigt långa promenader med Oliver och Thea.
Vi har nog vinter ett tag till verkar det som iaf.

Igår när jag var hos frisören så var Joel nere och bokade lokal här i vårat område till dopet.
Och som tur fanns det ledigt.
Vid Alnö gamla kyrka så var allt upptaget ,lite tråkigt dock men huvudsaken är ju att vi har en lokal.

Nu ska jag försöka att få Oliver att sova lite så jag kan fixa med tvätt, hunden och hemmet.
Kram


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

jo fäörstår det men tur att det finns ersättnig :)



HAHA min kluns kommer typ va ikapp oliver snarT:P 5268 gram vägde han idag.. haha



2009-03-24 @ 12:38:16
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Frida

Tackar tjejen! =)) Fortfarande väldigt tidigt och mår mest dåligt heeeela tiden! Uscha! Läser din blogg i stort sett varje dag, attans va stor Oliver blivit, det går bra fort!=)

2009-03-24 @ 12:41:28
URL: http://fridalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0