Denna dag!

Så kommer bara jag och Oliver vara hemma och mysa, måste dock posta några paket sedan köpa lite prylar på apoteket åt Oliver .
Var meningen att vi skulle hem till Karla på babyträff men stackars Theodore hade blivit förkyld . Krya på dig Theodore !
Men imorgon så ska vi bege oss ner på stan för att fika med ett helt gäng ifrån familjeliv och det ska bli trevlig.
Längesedan senast nu, Oliver blev sjuk och pappa Joel blev sjuk så vi har mest varit hemma nu så det ska bli roligt.
Sedan i helgen så kommer Johan ifrån Falun hit och ska bo här under helgen .
Då får han träffa våran underbara son för första gången också.
Detta är en vän ifrån lumpen till Joel.

Igår fick jag även mina efterlängtade dopkort på Oliver som jag ska posta iväg.
Dom vart verkligen jätte fina.
Kan visa ett kort här senare när alla fått sina :)

Nej nu somnade Oliver precis så nu ska jag göra lite nytta!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0