Dagen!

Idag så har vi städat lite sedan varit på besök hos Karla och Theodore och det var trevligt, pratade lite om Ullared också som vi har planerat till den 23 April och då blir det våra familjer tillsammans och det ska bli riktigt roligt.
Pojkarna var väldigt trötta idag däremot, Oliver pratade lite när han kom och sedan tvär slocknade han :P Och lilla söta Theodore var också trött.

Sedan vart det ju frisören för mig och jag har nyligen kommit hem, så nu sitter Oliver och pratar i soffan med tv:en och Joel surfar.

Har varit en bra dag :)
Imorgon så blir det kanske babysång eller bad med Oliver.
Vi får se hur det blir.
Sedan kommer min Farmor och Faster på besök .

Hoppas alla haft en trevlig dag,
Kram


Lilla söta Oliver!

Kommentarer
Postat av: mli

Jaha :) Klockan 15.00.

2009-03-23 @ 20:54:10
URL: http://mlish.se
Postat av: Ruby och Milo

hehe jo mina tuttar funkar som arlas mjölkmaskin typ. Hatade det i början och ville sluta men somtur var puchade andreas mig med ammningen och nu fungerar det super. :)så det är skönt att få slippa göra flaskor på nätterna.

Nu känns det naturligt för mig att amma men fy va ja hata det somsagt i början:p

2009-03-23 @ 21:22:08
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0