3 månaders kontroll!

Nu kl 14.15 så ska lillen på sin 3 månaders kontroll och även ta sprutorna.
Trodde man inte fick vaccineras när man är sjuk men det fick man visst, så ja det går säkert bra det här,
nog mest jag som är nervös för detta.
Han är täppt i näsan som aldrig förr och hostan vill inte släppa.
Hans diarre är inte bättre heller men han skrattar och grejar på ändå han.

Igår så gjorde jag och Joel ett fotavtryck på lillen och vi trodde inte det skulle bli bra alls men det vart ju helt okej ändå :)
Roligt att ha kvar och spara.

Pappa Joel kommer hem strax innan 14.15 så vi kan åka tillsammans med Oliver .
Sedan så ska pappa Joel få vara hemma med lillen medans mamma Karoline storhandlar.
Vill att Oliver är hemma och vilar nu bara.

Uppdaterar mer sedan om kontrollen.
Jag gissar iaf på att han väger runt 6 kilo nu och är runt 60 cm , stor pojken :-)

Olivers fot.
Mammas sjukling nu i soffan!

Kommentarer
Postat av: Acca

fint avtrycket....jo men nog måste han väga snart 6kg å va 60 lång de tror jag nog...



då kommer inte ni imorron?på sången..



kram

2009-03-09 @ 14:53:00
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0