Stress, stress och stress!

Usch och fy hatar verkligen att stressa .
Blev inget med stan idag heller pga. för mycket att göra för min del idag.
Skulle fixa med klänning och skor till lillasyster, köpa student present till kusinen och blommor till lillasyster.
Fixa med d-droppar till Oliver.
Tvätta,stryka, packa städa, laga mat m.m

Oliver låg i sin säng för ett bra tag sedan men han sover inte ÄNNU :-(
Detta är nog bara för att Joel är borta och hjälper en kompis och jag har massvis att göra fortfarande.
Jag måste packa och städa undan lite då Erika ska bo här under helgen då vi är borta.
Och jag ville även hinna bada för det kommer jag aldrig hinna imorgon tror jag.
Men det kommer jag inte hinna nu heller :-(

Kl: 12.00 ska vi vara i kyrkan på Alnö
Kl: 14.00 ska vi vara på västermalm
Kl: 16.00 fika hos kusinen.
Kl. 17.00 åka till Östersund.

Just nu känner jag bara för att bädda ner mig och strunta i allt.
Tappade lusten till att åka bort imorgon också då Oliver är i denna period och jag har så mycket att göra dom närmaste dagarna.

På Onsdag innan kl 21:00 ska vi vara i skara sommarland också.
Och kl 11.00 på Onsdag ska Oliver ta sprutorna.
Och då blir vi borta från den 18-27 Juni och det är massor som jag måste göra innan den resan också.


Nä jäkla skit hatar verkligen stress.
Och nu grinar Oliver igen :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0