Sol!

Äntligen lite värme iaf :-)
Var ner och solade igår på två bleka och brände mig som tusan , kom hem och såg ut som en kräfta !
Senast jag solade i solarium var för snart 2 år sedan och har aldrig bränt mig men nu lyckades jag.
Tänkte ligga ute i solen idag men jag tror jag struntar i det nu iaf ;D
Annars ställer jag väl till med något ännu värre.

Ringde dhl och frågade vart dom tagit vägen för nu är jag less på att vänta.
Och några min senare så stod dom här ute ;-)
Sedan har jag bokat om Joels tandläkare då vi är i Skara då han skulle dit .
Och fixat med annat viktigt.
Igår var jag och köpte en resesäng också så Oliver har en säng i Östersund, Skara och på Öland.
Vill inte att han ligger i dom smala 90s sängarna , bättre att ha en egen säng.

Idag:  Promenad och fixa hemma bara.
Onsdag: Stan med Fia.
Torsdag: Packa inför Östersund.
Fredag: Systers skolavslutning för 9an.
Kusinens student.
Åka till kusinerna i Östersund.
Lördag: Frözö zoo och hälsa på lite kusiner.
Söndag: Hem igen!
Måndag: Tvätta, städa och fixa.
Tisdag: Packa inför semestern. Inhandla lite nödvändiga saker inför resan.
Onsdag: 6 mån sprutorna på Oliver , åka till Skara sommarland.
Torsdag: Skara.
Fredag: Midsommar i Skara.
Lördag: Vidare till Öland.

Lör-Lör : Öland .

Mycket att se fram emot nu :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0