Skara sommarland!

Oliver och Theodore somnade rätt fort när vi kom fram igår och sedan så vaknade dom två strax efter kl 08.00 imorrse.
Jag klev upp kl 04.30 för att jag var så täppt i näsan sedan så vart jag pigg.
Så då passade jag på att slänga över täcken på Oliver och Theodore som lyckas sparka av sig det hela tiden.
Somnade kanske runt 06.00 - 06.30 och sedan så klev jag upp när pojkarna vaknade.
Var meningen att vi skulle gå in i parken när dom öppnade men då spö regnade det :(
Så jag och Karla tog en sväng på öb och ica för att handla till mindsommar och killarna åkte på bolaget.
Strax efter 12.00 så slutade det regna så då gick vi äntligen in i parken och kul hade vi :-)
Hoppas på fint vänder imorgon också så vi kanske kan bada i parken också.
Jag och Karla vann även en varsin nalle till Oliver och Theodore.

Min förkylning har blivit värre och det känns så trist för man känner sig så hängig.
Men hoppas det går över fort.

Vi åt lunch inne i parken och för mig vart det våffla med syld och grädde och för dom andra vart det varma mackor.
Oliver fick smaka lite av mig och det älskade han verkligen!
Middag åt vi i restaurangen på campingen!

Här kommer lite bilder från dagen innan jag ska gå iväg och duscha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0