Period?

Oliver har somnat runt 19.30-20.00 nu som vanligt men han har dock vaknat 04.00 i 2 dagar nu ?!!!:S
Är det hostan som gör detta ? Eller har han en period bara?
När han somnade runt 20.00 och vaknade 04.00 när han var runt 1-2 mån då tyckte man att det var toppen bra ju.
Men nu känns det inte alls så.
Han som sover till 08.00-09.00 annars.
Dock så somnar han ju om efter en liten stund men ändå.
Jaja hoppas på en period bara och att det går över snabbt.
Hellst innan semestern , då vill man ju kliva upp i tid för att hinna med saker men inte 04.00 iaf.

Idag ska jag ner på stan en sväng med Fia som inte blev av igår, sedan ska jag till min syster och hjälpa henne inför skolavslutningen imorgon.
Måste även köpa en student present till min kusin Jocke som tar studenten imorgon.

Fortsatt trevlig dag i det "fina" vädret.


Kommentarer
Postat av: sofia

:) ja precis.. jas¨så ja de vore trevligt det gumman .. :) vi hörs av nåt .. kram på dej . <3

2009-06-11 @ 16:54:50
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0