Middag.

Joel tog hand om Oliver och jag åkte och storhandlade mat och prylar, och kl 16.30 så fick vi middag hos Joels mamma , blev bjudna på kött, sås, sallad och klyftpotatis.
Och till efterrätt så blev det tårta och det var riktigt gott :-)
Oliver lekte med Faster Erika och Farmor Britt-Marie och sedan så vart han trött och somnade i Erikas famn !
Och nu ligger han och sover för natten.

Hoppas jag får mina kläder som jag beställt i veckan så jag kan ha på mig det på systers skolavslutning och kusinens student.
Plus semestern som börjar för oss på Fredag.
Nu längtar jag riktigt mycket , men hoppas vi får bättre väder än såhära .

Nej nu ska jag göra annat :-)
Trevlig kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0