Framkallat!

Igår kväll så satt jag och framkallade 109 bilder + 2 st förstoringar.
Nu längtar jag tills jag får allt.
Fick ju så fina ramar och fotoalbum på dopet till Oliver så dom måste ju fyllas.

Idag så ska vi först på street meet för att rösta på Coffa min stora systers pojkvän,
han kommer stå där med sin skylinerösta du också ;-)
Sedan ikväll så blir det crusing i stan.
Och morgondagen så ska vi hälsa på Ullis och Stefan i deras stuga på lite fika.

Nu blir det frukost och sedan så blir det ett bad :-)
Fortsatt trevlig dag allesammans.

Kommentarer
Postat av: Erika

Roligt med bilder, vars ifrån beställde du? :)



Kram

2009-06-06 @ 10:05:58
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Jag brukar också beställa därifrån faktiskt. Dom har bra priser! :).. jag ska beställa innan onsdag för då har dom fraktfritt!



Hoppas ni har haft en bra dag



Kram

2009-06-06 @ 16:31:37
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0