Söndag.

Snart ska jag åka och arbeta igen.
Men imorgon är jag ledig.
Idag jobbar jag öppning-stängning.

Var jätte trött när jag jobbade igår, Oliver brukar alltid vakna runt 8-9 så jag gick och la mig
runt 01.00 men då bestämde Oliver sig för att vakna kl 05.50 .
Och han ville leka fram tills att jag skulle åka på jobbet runt 9 igår.
Men dagen gick bra iaf.

Efter jobbet så åt vi lite snabbt på max sedan så åkte jag hem för att fixa till mig lite
innan Hillevi skulle komma och hämta upp mig .
Vi åkte till juniskär, hem till Camilla på fest.
Var dock där en liten stund bara men det var trevligt så länge det varade.

Nu blir det frukost sedan så ska jag väl ta och röra på fläsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0