Myror och åter myror.

Nattade Oliver runt 22.00 igår sedan runt 00.00 så skulle jag gå ner och lägga mig,
när jag kommer ner så flyger det myror överallt som i en skräckfilm typ.
Lägger mig i sängen och slår igen mina 2 blå och då känner jag hur det kryper myror i ansiktet på mig och dom ville inte försvinna.
Sedan kollar jag till Oliver och då kryper det på honom också :-(
Sprang upp och sa till Joel att ta upp resesängen och sedan så sov alla uppe i vardagsrummet där det inte har hunnit komma så mycket ännu.
Jag och Joel fick dela på våran skinsoffa och det var TRÅNGT ,den är väl typ 70 bred kanske.

Nu har jag ringt anticimex iaf och dom skulle höra av sig senare.
förhoppningsvis så kommer dom idag.
Annars imorgon.

Thea har börjat skakat mycket iaf och flåsat så nu ska det ju vara nära iaf.
Annars så får vi åka in med henne.

Nu ska jag försöka våga mig ner för att ta en dusch för sedan så måste jag storhandla medans jag är ledig.


Kommentarer
Postat av: mli

usch och fy fasiken!!!

2009-07-13 @ 16:07:32
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0