Inga valpar ännu!

Har haft kontakt med veterinär som ville att vi skulle komma upp med henne idag, men
vi avaktar till imorgon på dagen ist och ser om det händer något inatt ist.
Annars så får vi åka in med henne imorgon , vilket jag hoppas på att vi slipper.
Stackars Thea tycker så synd om henne.

Imorgon är jag ledig iaf efter 5 dagars arbete sedan jobbar jag hela veckan så hoppas verkligen dom vill komma fram ikväll eller imorgon så man kan sluta vara så nervös och nojig.

Vi har blivit invarderade av myror IGEN och denna gång är det svart på väggarna nere så nu är det riktigt mycket :-(
Måste ringa och be dom ta bort alla imorgon och då får vi inte vara hemma på 24 tim , blir jobbigt när man har barn , hund och kanske valpar då.


Oliver är fortfarande vaken då vi nyss kommit hem ifrån en god middag med Joels ,systers ,pappas familj.
Så nu ska jag natta honom.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0