Barnmat.

Kom hem runt 20.00 ikväll efter en dag full av arbete.
När jag kom hem åt vi lite mat sedan så lekte jag lite med Oliver innan jag skulle natta honom.
Joel är och kollar på bilar åt hans syster och jag har lagat iordning en massa barnmat till Oliver.
Hoppas han tycker om dom.
Känns bättre att göra egen mat än att köpa färdig, för då vet man vad han får i sig.

Imorgon börjar jag inte förens kl 13.00 så innan det så kommer en tjej och kollar på våran babysitter som Oliver inte har använt så mycket, max 4-5 gånger då han tyckte mera om hans gunga.
Hoppas på att få iväg den lite snabbt.
Man har ju så otroligt med grejer åt honom.
Och det blir ju bara mer och mer.

Kom in en tjej på jobbet idag med en jätte snygg bärsele som hon hade sitt barn i som var 1 år och 8 mån,
och jag har ju sökt efter något sådant till Oliver men har inte hittat något bra.
Denna heter Beco och man kan ha den från 0 kg - 25 kg.
Någon som har erfarenhet av denna?
Funderar på att köpa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0