1 dag kvar på ledigheten.

Idag så har jag tränat med Erika och Oliver fick följa med till Helex vilket han tyckte var riktigt skojigt :P
Det ska börjas i tid ;-)

Efter träningspasset så åkte vi hem för att plocka undan disken och duscha.
Oliver sov lite medans.
Sedan åkte vi ner på stan för att fika med Ulrika min barndomsvän.
Alltid lika roligt att träffas , synd bara att vi inte bor i samma stad längre så vi kunde träffas mer ofta.
Men vi ska ses på Måndag igen iaf innan hon åker hem.

Joel och Oliver ligger nu nere och sover och jag ska ta en promenad med Thea innan jag ska gå ner och kika på tv.

Testade även blekningsmedlet till tänderna idag och det kändes som om man hade hål i hela munnen när man gjorde det dära ju.
Känns fortfarande även fast jag tagit ut skiten.
Hoppas det går över snabbt.
Vill inte göra om det igen iaf.
Men nu har jag ju testat.


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

usch!låter som en obehaglig känsla>! Blev de vitare då? haha

2009-07-22 @ 17:18:01
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0