Vilken natt!

Joel gick och la sig vid halv 10 igår kväll och jag stannade kvar uppe så att han skulle kunna få sova riktigt.
Lillen hade svårt att somna men han lyckades somna vid 23.30 och då passade jag på att lägga mig för att försöka sova och jag lyckades somna runt 00.15-00.30 och sedan så vaknar lillen 00.55 så då vart det amning och ny blöja igen efter det så är han vaken fram till strax efter 02.00 och då passar jag på att lägga mig igen. Jag somnar kanske runt 02.30 och sedan vaknar lillen igen vid 04.00 och då vart det mer amning och efter detta så somnar vi runt 06.00 och sedan så lyckas han sova fram till 08.00 och nu har han precis somnat igen. Och vi ska hämta kort i Timrå innan 13.00 och sedan ska vi på bvc kl.13.00 så nu är det bara att vara vaken för min del. Uscha vad jag är trött. Och nu vaknade lillen igen!
Han har ont i magen stackaren så det är därför natten har varit såhära. Undra vad jag har ätit som har gjort så han fått så ont :( Hoppas det går över snart iaf , jag tycker så synd om honom huua.

Ja ja nu ska jag passa på att göra mig färdig för att åka iväg och fixa allt.
Uppdaterar lite senare :)

Kram

Mitt hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: ruby

haha jaa! den ser helt fast ut.. va stolt:P

2009-01-09 @ 11:45:20
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0