Vårat hjärta 2 veckor!

Nyår spenderade vi hemma hos Olivers mormor och morfar med god mat och trevligt sällskap alla Olivers mostrar var där också med deras pojkvänner.
Vi fick god fläskfile med svamp, hasselbackspotatis och sallad och till efterrätt så blev det glass,grädde och fruktcocktail.
Efter middagen så åkte alla men vi stannade och höll Olivers mormor och morfar sällskap till 23.00 sedan så åkte vi ner på stan för att kika på fyrverkerier i hamnen och dom var så fina.

Våran pojke är så duktig igår så sov han ifrån 14.30-20.00 sedan åt han och fick en ny blöja sedan somnade han igen kl.21.30-04.45 då jag väckte honom för att han skulle få i sig lite mat och få en ny blöja.
Och tiden går ju så snabbt jag förstår inte att han redan är 2 veckor helt otroligt.

Inatt så fick Joel sova från 01.30 - 13.00 så nu är han utvilad :)
Jag tog hand om lillen men nu är jag trött.
Vi ska på middag kl 16.30 hos Olivers farmor sedan efter detta ska jag hem och sova lite.

Och imorgon ska vi fota till tidningen och det ska bli så roligt :)

Ska bjuda på lite bilder ifrån igår också.

En stolt mamma.
En stolt pappa.
Tröttis :)
Påväg till stan.
Lillasysters valpar.
Gott nytt år alla !

Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken guldklipm ni har..... :) man blir så bebissugen.... =)

2009-01-01 @ 15:03:01
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0