Våran fotomodell.

Idag så har vi som sagt fotat till tidningen och våran pojke var SÅ duktig :) Han fick även fota lite andra bilder som vart jätte fina som vi sedan ska hänga upp i vårat sovrum ! Verkligen värt pengarna.

Våran go pojke sover fortfarande han somnade kl 14.00 och fotade kl 14.30 och han är fortfarande helt slut.

Jag köpte en ny bröstpump idag fast denna gång vart det en Avent så hoppas den funkar lika bra som medela.
Och nu ska jag INTE bränna upp den =P

Nu ska jag byta blöja på lillen medans Joel är så duktig och tvättar!

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej så stressad jag vart nu! Jag har inte knäppt kort till tidningen än... Först ville jag inte pga alla jävla utslag jag fick av hormonchocken, sedan såg lilla Meja ut som en tecknad Kines så då ville jag vänta pga det också.. Herre Gud, kanske ska lägga på ett kol :o) Knäppte ni hos Lenar Bild? Isf, är han så dyr som alla säger?!

2009-01-02 @ 21:37:23
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0