Trött!

Somnade 00.30 efter att Oliver hade somnat i Tisdas kväll och vaknade 04.00 av en hungrig Oliver som sedan ville vara vaken fram till 07.00 och vi skulle sedan kliva upp 07.30 och då var jag riktigt trött. Hoppade in i duschen och åkte till komunen för att fastställa faderskapet.
Efter detta så åkte vi hem så Oliver fick äta lite och sedan så åkte vi till mina föräldrar.
Där blev vi kvar fram till kvällen. Vi åkte och shoppade lie tillsammans och sedan så bjöd dom oss på mat.
Och åter igen så betalade dom det jag skulle handla. Så tack så otroligt mycket :)

Idag var det planerat att vi skulle vara hemma och vila och städa lite men då fick vi en lapp i brevlådan om att våran bil
skulle vara borta mellan 09.00-15.00 idag pga.snöplogning.
Så då fick vi kliva upp tidigt igen så då passade vi på att åka ner på banken en sväng och nu sitter vi hos mamma och pappa en stund.
Ska åka och hämta Joel i Härnösand om en liten stund så då ska jag passa på att gå på dollar store.
Och efter det så ska jag hem och vila och städa iaf!

Nu ska lillen få mat.
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: sandra

men gud gumman grattis visste inte att du fått ju :) sååå gudomligt söt då:) pusss

2009-01-29 @ 12:02:10
URL: http://sandrahamrin.bloggagratis.se
Postat av: ruby

jag har utmanat dig i min blogg:)

2009-01-29 @ 12:58:45
Postat av: sofia

Vi måste ta och boka in en dag och ses snart igen gumman . :) Hör av dig något då du har tid och lust att ses igen .. Puss. /S

2009-02-01 @ 13:04:44
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0