Tårta och åter tårta.

Idag så åkte jag och Oliver till birsta för att handla present till Ove och Coffa , det vart lite lotter,godis och blommor.
Jag har världens dåligaste fantasi så det fick bli enkelt.
När vi kom hem så åkte vi direkt till Ove och firade hans 60 års dag och då vart det tårta och fika sedan så åkte vi hem och matade lillen och åt lite själva och efter det så åkte vi till Coffa och firade honom i efterskott på hans 27 års dag och då vart det ännu mer fika och tårta. Uscha vad jag är mätt nu =P

Nej nu ska jag hoppa i sängen och sova medans lillen sover!

Godnatt alla !!


Lillgubben som nyss fått en ny blöja.
Jag älskar mat. :)
Pappa Joel och Oliver.
Älskar verkligen sin overall.
Och våran Thea :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ser ut som ni har så mysigt!

Jag längtar verkligen nu. Jag mår bra och allt, känner lite värkar ibland men de vill liksom inte bli kraftigare eller komma oftare.... lite smått irriterande, men egentligen har vi ju ingen brådska mer än att vi längtar :-)

2009-01-07 @ 09:40:04
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0