Skönt!

Inatt fick jag sova 7 timmar och det behövde jag verkligen, våran prins är så duktig.
Kl.11.00 så stoppade jag i mig lite frukost för att sedan gå en promenad med lill prinsen runt sjön och efter det så gick vi förbi ica och köpte nybakt bröd och lite andra god saker till pappa Joel som vi sedan gjorde iordning när vi kom hem . Han vart så glad :) Sedan kom Alex på besök för att kolla på våran mirakel och efter det så lagade jag lite middag .

Nu är Joel hos hans mamma med Thea och jag är hemma och vilar lite, har fortfarande ont i mitt huvud och känner mig lite hängig så det kanske kommer en förkylning på posten men jag hoppas inte det iaf.

Lillen ligger i hans vagn och sover och jag sitter och kollar på en film på tv4+ .

Nu ska jag fortsätta att kika på filmen och vila lite .


 Sötnosen sover så bra i sin vagn.
Detta fick Oliver av hans moster Angelica och Coffa ifrån Thailand.
Det här köpte moster Angelica till Oliver igår i birsta, så fint :)
Detta köpte jag till lillen !

Kommentarer
Postat av: Ruby

gud vad nallepuhdräkten va söt:D

2009-01-04 @ 20:20:36
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Ruby

jo ganska mycket iallafall:) är så svårt att låta blir att köpa haha.. hade du köpt mkt eller har du fått de mesta?

2009-01-05 @ 14:04:14
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0