Promenad och fika!

Barnvagnspromenad vart det idag med hela familjen , mycket härligare väder idag efter vägen så stannade vi på Granloholms nya bageri för att fika lite och det var verkligen jätte mysigt måste jag säga!
Efter denna promenad så tog jag en dusch för att sedan åka ner på stan och köpa ett par jeans till mig, efter denna graviditet så har jag absolut inga byxor som passar mig nu men äntligen så hittade jag ett par iaf .
Sedan fortsatt vi vidare till mina föräldrar för att få lite mat och det vart stuvade makaroner med köttbullar, mums :)

Joel börjar att jobba imorgon efter denna ledighet så nu har han gått ner för att försöka sova lite och jag är uppe och försöker få Oliver att sova ! Han brukar sova ifrån 21.00-02.00 sedan ifrån 02.00-08.00 ungefär, lite olika det där men han brukar iaf sova från 4 tim till 7 tim .Efter natt målet så ska jag också gå ner och sova lite för imorgon ska jag till bvc med lillen och väga och mäta honom, spännande :)

Nu blir det till att vila lite och se en film.

Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Ruby

härligt:) verkar inte kunna bli bättre med andra ord hehe.



herregud vad din mage har blitt platt på så kort tid. somliga har ju tur haha:D

2009-01-08 @ 22:38:29
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Ruby

härligt:) verkar inte kunna bli bättre med andra ord hehe.



herregud vad din mage har blitt platt på så kort tid. somliga har ju tur haha:D

2009-01-08 @ 22:38:46
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: mli

Tack :)



Jo, dom flesta säger att dom saknar den. Antar att jag också kommer göra det. Men just nu vill jag helst slippa den ;) Saknar min gamla smala mage som man kunde ligga så skönt på, hehe! ;)



Grattis till den söta pojken :)

2009-01-08 @ 23:09:35
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0