Middag och shopping.

Dagen började med frukost på sängen av mitt hjärta , han är så snäll. Efter det så vart det lite amning och en dusch innan jag och Oliver skulle på birsta city med min stora syster.
Hon var runt och köpte så fina saker till Oliver där inne och vi som redan fått så mycket av dom. Tack så hemskt mycket och tack för fikat  :)
Och Oliver köpte en fin tröja till sin pappa som han vart så nöjd över.

Nu har vi precis kommit hem från middag hos Maggan och Johan, dom bjöd på tacos och det var så gott !

Oliver älskar att äta på nätterna så jag sover inte så mycket och nu har jag haft sprängande huvudvärk i 2 dagar så nu ska jag bara vara hemma och ta det lungt i några dagar med mina hjärtan, bara sova och vila så gott det går.
Och njuta av dom sista dagarna som Joel är hemma innan han återgår till arbetet.

Nej nu ska jag mata lillen och sedan vila mitt huvud lite.

God natt :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Han är så himla snygg,lillprutten.

2009-01-08 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0