Mammig?

Joel kom hem och frågade om vi skulle gå på bio och äta i helgen, verkligen jätte snällt av honom.
Men jag är alldeles för mammig för att lämna bort Oliver ännu. Han är ju bara 6 veckor !
Någon som känner likadant?
Klart man måste kunna lämna bort honom och kunna göra saker tilsammans men tycker att det är för tidigt ännu.

Ja idag har jag iaf bara varit hemma sedan kom mina föräldrar och då åkte vi på citygross och handlade lite.
När vi kom till kassan så tog dom mina varor och betalade allt igen . Tack så hemskt mycket ännu en gång :)
Sedan så följde dom med hem och kollade på film och fikade med oss. Och dom åkte alldeles nyss hem !
Så nu ska jag väcka Oliver för att han ska få lite mat och en ny blöja sedan ska vi sova för imorgon ska vi upp tidigt.

Sov gott alla bloggläsare!
Kram


Kommentarer
Postat av: karla

nejnej det är inte för tidigt alls =) ni förkänna att gå på bio o bara mysa =) gö det!!! =) man är inte dålig förälder för att man lämna bort..bio handalr om nå timmer bara =) kramar på er

2009-01-28 @ 09:34:02
Postat av: karla

jaa absolut..självklart saknar man dom =) dom är juh helt underbara som helst..men det ska gå bra...så länge du vet att han har det bra där ahn lämnas så går allt bra =) kramar



skicka ett mejl till [email protected] och fråga om du kan nmäla dig också =)

2009-01-28 @ 10:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0