Läkarbesök och bvc!

Idag ska lillen till läkaren och efter detta så blir det bvc!
Undra hur mycket han väger nu och hur lång han är ...Tycker att det är lika roligt att få se det varje gång :)

Lillen har iaf gått och fått min hemska förkylning och det gör verkligen ont i mitt hjärta att få se honom kämpa med att andas !:*(
Köpte näsdroppar och det hjälper fast det är inte roligt att droppa in dom för han blir SÅ ledsen när man gör det.
Typiskt att han ska få denna skit.
Hoppas han blir pigg snabbt bara!

Nu ligger min sötnos brevid mig i soffan och bara kollar, han har lite svårt att sova stackaren.

Ja nu ska mamma Karoline hoppa in i en dusch medans pappa Joel tar Oliver! Han börjar nämligen inte förren 13.00 idag.

Skriver sedan :)

Kram från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0