Kvällen!

Oliver vaknade kl.18.40 och då vart det amning och en ny blöja så nu har han nyligen somnat igen :) Jag kan inte förstå att han sover mellan 5-7 timmar varje gång.
Vi gick iaf en snabb promenad med vagnen , vi insåg att det var för kallt.
Efter det så började Joel städa och hänga gardiner medans jag lagade lite mat och nu är han ute i tvättstugan .
Han är så duktig :) Det är bra att han gillar att städa för då får man det aldrig rörigt heller !
Nu på Fredag så börjar Joel att jobba igen efter alla hans lediga dagar :/ Fast samtidigt är det skönt att komma tillbaka till vardagen också. Oliver är så snäll så det fixar jag :) Vi får nog sova på olika håll till att börja med så han får sova innan jobbet .
Och på Fredag så får jag äntligen hämta mina fina bilder på Oliver gud så jag längtar !! Och på Lördag är vi med i tidningen så håll utkik;)

Mammas hjärta !
Kärleken till dig är obeskrivlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0