Ja då var det en ny dag!

Igår så var jag och Oliver i birsta för att passa på
att handla lite kläder till honom nu när det är så bra rea, hittade samtidigt
några små saker till mig också :)
Allt vi handlade skulle ha kostat 1000:- men jag betalade endast 300:- fär allt
och hur bra är inte det?
Hittade en jätte söt kostym till Oliver men jag var för snål för att köpa den.
Ord.pris på den var 400:- och nu 115:- det är ju ingenting.
Så ska nog passa på nu när det är sista dagen på halva rea priset på lindex.


Efter birsta så åkte vi till mina föräldrar och fikade sedan så åkte vi hem
runt 22.00 någongång.
I Tisdas kväll när Joel var på jobbet runt 18.30 så var det någon som drog i
dörrhandtaget och sparkade på dörren i ca.20min och jag vart skit rädd.
Sedan när Joel kom hem runt 19.00 så hade personen dragit ner våran
dörrkrans också.
Och igår kväll strax efter att vi kommit hem runt 23.00 så hände samma sak igen
och då var jag riktigt rädd så jag sprang ner med Oliver och Thea till vårat
sovrum och väntade där tills det slutade.
Jag var så rädd så jag tappade min bröstmjölk så Oliver fick ersättning igår natt.
Runt 00.00 vågade jag mig upp igen sedan kom Joel hem runt 00.30 och gud så
skönt det var. Han sov uppe med Thea sedan och Oliver och jag nere ifall det skulle
hända samma sak igen!
Vet inte vad jag skulle ta mig till ifall det skulle hända något med Oliver, Joel eller
Thea. Uscha hemska tanke.



Nä men nu ska jag passa på att duscha medans Oliver sover.

Ha en bra dag!
kram



Oliver på Ikea med sin mamma!
Oliver med sin moster!
Oliver med sin Mormor igår kväll.
1 byxa,1 pyjamas och ett set med tröja och byxa.
1 parkpyjamas och 2 par byxor.
1 skjorta och ett linne.
Ett amningslinne och 3 par trosor.

Allt på dessa bilder fick jag för 300:- och det är ju helt otroligt :)


Lillen i sin vagn nu idag !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0