Helt slut!

Nu är allt städat och jag är helt slut, rent vart det iaf :) Skönt.
Pappa Joel ligger och sover och lillen likaså. Så nu ska jag springa ut och tvätta lite kläder, eller mycket ska jag nog säga :P, känns som hela huset är fullt med tvätt efter 1 vecka.

Och nyss så ringde mina föräldrar och frågade om dom skulle köpa något på affären till oss, verkligen jätte snällt nu när dom vet att inte jag fick några pengar så får vi av dom ist :) Tack mamma och pappa!

Efter att dom har varit här så ska jag passa på att duscha också , vill inte lämna lillen ensam när jag ska duscha men nu är ju pappa Joel hemma så !

Nu blir det lite gräddglass och blåbär.
Kram

Älskar min familj så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0