Bvc!

Stackars Oliver har fortfarande ont i magen :/ han har varit grinig sedan igår kväll och knappt sovit något och det är inte likt honom. Hoppas magvärken går över snart för stackarn.
Vi åkte och hämtade våra foton idag hos lenarbild och dom blev så fina och jag är verkligen nöjd. Efter det så åkte vi till Olivers mormor och morfar för att byta blöja och amma lite innan vi skulle på bvc som ligger i samma område så det var perfekt. På bvc gick det bra men lillen har fullt med värmeutslag och han hade inte gått upp så jätte mycket på denna tid så vi ska tillbaka på Måndag för en till kontroll.
Hon sa att jag skulle börja att väcka honom så att han inte glömmer bort att äta!

Födelsevikt  081218 - 3644g längd 51 cm huvudomf. 36
081221 - 3585 g
081230 - 3780 g
090109 - 3850 g längd 51 cm huvudomf. 37

Efter kontrollen på bvc så åkte jag på Jula och hälsade på arbetskollegorna och det är alltid lika trevligt :)

Nu sover lillen äntligen efter många timmer utan sömn och hoppas att han kan få sova 2-3 timmar iaf.

Nu ska jag passa på att vila , har max sovit 2-3 timmar inatt och jag är så trött.


 Min älskade familj!
Mitt älskade hjärta 2 veckor gammal.

Kommentarer
Postat av: ruby

aa.. ja har gymmet precis där ja bor plus ett gymkort så ja har inga bortförklaringar till att börja träna sen haha.

guud va fina kort p åer:)

2009-01-09 @ 20:45:16
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: ruby

jo det kan man lugnt säga. har så ont i hela kroppen och huden kliar och ja går typ in i allt med magen ..har svårt att bedöma avståndet haha,,,

2009-01-09 @ 21:35:14
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilken underbart söt liten prins ni har!

2009-01-11 @ 11:22:06
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0