Akut besök!

Gud vad man är orolig som mamma huua. Lillen hade fortfarande ont i magen och åt hela tiden och kräktes hela tiden :/ Han hade diarre också och sov ingenting han var bara ledsen. Jag ringde sjukrådgivningen som ville att vi skulle komma in direkt med honom och där blev vi kvar i flera timmar och dom ville att jag skulle stanna kvar med honom minst över natten för att hålla lite koll. Men vi väntade i 3 timmar sedan fick han äta och då gick det mycket bättre och han kräktes bara lite. Först trodde dom att det kunde vara vinter kräksjukan men sedan så sa dom att han äter för mycket och då kräks han upp det som blir för mycket i och med att han åt konstant igår för att han var så ledsen.
Nu äter han 40 min var 3-4 timme och han är mycket bättre nu och det känns så skönt för jag vart så ledsen när han mådde som han gjorde.

Man ska nog inte ge dom mat så fort dom är griniga!

Nej nu ska jag kika lite på tv och vila.

Kram


Pappa och son efter en jobbig natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, jobbigt när de små liven inte mår bra och jag förstår att man måste vara otroligt orolig! Hoppas han får må bättre nu då! Kan ju inte vara lätt att veta precis vad som är fel när de är ledsna heller....

Kul om du kan komma på lunch på tisdag i alla fall!

:-)

kram /Emilie

2009-01-10 @ 20:28:07
Postat av: Frida

Att jag ska förklara för dig hur man designar om bloggen, är ungefär samma som en kirurg via telefonen förklara hur man genomför en hjärttransplantation ;o) haha Det är lättare om jag gör den åt dig. Annars kan du gå in på www.designadinblogg.se för lite småfix-tips :o)

2009-01-10 @ 23:01:17
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: ruby

jaa:) snart snart snart...

mår lille oliver bättre nu?:)

2009-01-11 @ 12:17:51
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0