Varför bry sig?

Vad gör jag för fel?
Jag försöker och försöker men det blir bara fel.
Varför går du ens in och läser om du tycker att jag gör MIN familj till åtlöje?
Jag förstår inte varför du bryr dig så mycket?
Detta är MIN familj inte DIN familj.
Vi gör precis som vi vill.
Du har ditt och vi har vårat.
Jag lägger mig inte i ditt liv.

Varför kan du inte bara acceptera att vi har vårat?
Jag tänker INTE ta bort min blogg för att göra DIG glad.
Om du vill säga upp kontakten så visst gör det.

Hoppas du slutar gå in här när du mår så dåligt av det.
Tråkigt att man ska bli ovän med ens svärmor.
Men nu får det vara nog iaf!


Kommentarer
Postat av: Yvonne (mormor)

Jag förstår att hon går in och tittar, eftersom det verkar vara enda chansen att få se hur hennes första barnbarn ser ut, och utvecklas.

2009-02-18 @ 21:22:23
Postat av: Emilie

Stå på dig Karoline! Jag tycker du har en fin blogg!:-) Man måste ju själv få bestämma vad man vill dela med sig av till andra och inte, och som du sa; gillar man inte vad man läser är det ju bara att låta bli! Hoppas i alla fall att ni kan reda ut era oklarheter på ett lugnt sätt!

Ska bli kul att ses på fikat imorgon! kramkram

2009-02-18 @ 21:27:58
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske borde du ta reda på vilka som läser bloggar. Det finns mycket kriminalitet med dessa bilder som används till både det ena och det andra.

vill då inte att Oliver ska råka ut för någonting och inte du och Joel heller.

2009-02-19 @ 08:08:54
Postat av: sofia

klart du ska ha kvar din blogg gumman och göra som du vill det är din och din familj liv och ni gör som ni vill . :) stå på dig .. kramar

2009-03-17 @ 22:27:28
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0