Nog om detta!

Varför ska jag ta bort min blogg om det är det enda sättet som du får se ditt första barnbarn på?
Då skulle du ju aldrig få se honom om det nu är så du ser på det.
Han träffar ingen annan mer än vad han träffat dig.
Alla är välkommna hem till oss så varför inte komma på besök själv?
Den dagen han får träffa sin farmor igen är den dagen hon ber om en stor ursäkt till alla oss, annars så får han vara utan.
Det var du som sa upp kontakten med oss för min blogg så då får det vara så för bloggen kommer att finnas kvar
och det är både mitt och Joels beslut.
Den dagen jag skulle göra min familj till åtlöje den dagen kommer inte för jag älskar verkligen min familj.

Nog om detta iaf!!


Dagen började med lite mys med Oliver sedan så åkte vi till birsta för att fika med några andra bäbisar :) Så mysigt.
Oliver skrattade och var vaken hela tiden.
Sedan så kom pappa Joel och syster Angelica för att fika med alla oss.
Efter detta så åkte vi till jula för att ge ett kort på Oliver och hälsa på lite .
Då sov Oliver dock hela tiden men det var riktigt trevligt att träffa alla.
Och när vi var där så ringde Olivers mormor som hade köpt en pyjamas åt lillen , så nu sitter vi här hemma och väntar på att pappa Joel kommer hit för vi skulle bli bjudna på mat :)
Sedan så ska vi åka hem och bara ta det lungt tillsammans.
Imorgon så åker Joel till Stockholm med Angelicas sambo Coffa så då är jag och Oliver bjudna till henne för att se en bra film och äta kräftor :) Mums.
Nu ska min lillasyster få ta över datorn men hoppas alla får en härlig eftermiddag/kväll.
Kram Kram



Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej kom in på din blogg och kom till detta inlägg.

Herregud vad löjligt och säga upp kontakten för att ni ha en blogg.

Min mamma är kanon glad över bloggen, det va till och med hon och hennes kille som sa åt mig att skaffa en så dom kan följa eddie och se massa bilder.

Stå på dig och ha kvar bloggen, skit i surtanten hehe.

2009-02-21 @ 17:25:05
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0