Promenad!

Alla hjärtans dag var verkligen mysig hemma hos oss :) Lillskrutten ville dock inte sova men han satt och kollade på film med oss och pratade . Han är så söt !

Nu har hela familjen badat här hemma så nu ska vi ta en promenad till min Farmor .
Hon har inte träffat Oliver sedan den 24 dec så det ska bli riktigt skoj.
Och ikväll så blir det lite film hemma hos Alex på Alnö och det ska också bli skoj.

Nej nu ska vi gå !:)
Ha en underbar Söndag.
Kram


Våran skrutt igår kväll innan vi skulle sova!

Kommentarer
Postat av: ruby

åh tack så mkt:) känner mig helt kär i pojken.

Allt gick bara bra:) vi va inne på förlossningen 03.30 och var då öppen 5 cm utan några regelbundna värkar (1 värk var 20e min typ) som gjorde halleluljaont! haha. pojken va lite stressad i amgen och hade bajsat i vattnet så de fick sätta igång mig så 11:09 var min fina ute. De fick dock dra ut han me sugklocka. Men smärtan är verklgien som bortblåst.



Oj va din lille oliver växer på:)

Så söt han är:)

2009-02-15 @ 17:40:10
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0