Oliver!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-09 @ 11:01:35
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: karla

joo han blev inte nöjd med bröstmöjlket han kräver vädlgit mycket...

2009-02-09 @ 16:44:13
Postat av: LIna

Vad söt han är lillgrabben! =)

2009-02-09 @ 18:19:44
Postat av: Angelica Eriksson

Han är så jädra fin..!Man blir så glad när man ser lillfisen!

2009-02-09 @ 18:36:11
Postat av: karla

okej..ne du ska inte känna dig värdelös elr något som masmma för att ammningen går dåligt sånt som händer ju =/ ne inte nu längre nu äre bara ersättning!! för att när han ville suga från bröstet så gick det för långtsamt för honom han vill lixom att det ska komma ut mängder för honom på en gång och då blev han arg och ledsen när det inte gjord det o det e jobbigt och se dom ledsna ju=/ så jag gav upp helt enkelt..och han mår bättre nu o jag mår bättre genom att bara ge ersättningen och han växer som han ska å allt!! ja försöjkte o försökte med bröstet men var ingen ide man blev bara frustrerad ville ju så gärna amma men vad gör man går det inte så går det inte.. sköt om dig! kramar

2009-02-09 @ 21:02:57
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0