Ny dag!

Känner mig väldigt frysen och sedan har jag ont i huvudet, hoppas jag inte åker på något skit nu bara.
Åt frukost vid 10 sedan så åkte vi till bergsåker för att köpa lite saker till lillen och sedan vart det media markt för att fixa en ny slang till den nya tvättmaskinen, när vi kom in på media markt så har dom rea på våran nya tvättmaskin som vi köpte för 5000:- så nu fick vi tillbaka 1500:- och det kändes riktigt bra! :)
Nu är jag vrål hungrig men orkar verkligen inte laga något heller och Joel är borta och hjälper min syster så vi får vänta med middagen tror jag.

Joel har fixat ett nytt windows så nu vet jag inte hur jag får in bilder.
Så bilderna får vänta tyvärr.
Hoppas alla får en trevlig lördag.
Nu ska jag gå ner och hämta en filt och värma mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0