Måndag!

Helgen har varit kanon!
Fredagen spenderade vi hemma hos min syster och hennes sambo såg lite film och sådära.
Lördagen så var vi in till birsta och fikade och kikade runt lite sedan så åt vi god mat och såg en bra film.
Söndagen så gick vi en promenad hem till min farmor och fikade sedan så åkte vi hem till mina föräldrar för att äta lite mat, efter detta så blev det film hemma hos Alex ute på Alnö, vi såg Patrik 1,5.
Så helgen kunde inte bli mer perfekt.

Lillen vaknade runt 09.00 och nu vägrar han sova trots mat och ny blöja, men han somnar väl snart.
Tänkte ta och röja undan lite och tvätta så då vill jag ju att han sover medans :)

Imorgon blir det babysång också, ska bli skoj :) Och denna gång ska jag komma i tid iaf!!
Och på Fredag ska vi på 2 månaders kontroll och det ska bli roligt att få se hur stor pojken har blivit !

Måste försökta få lillen att sova nu.
Kram på er!

Pappa Joel, Oliver och Thea igår!
Snyggingen!
Skrutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0