Ingen babysång!

Ingen babysång idag för våran del.
Vill inte smitta ner personer ifall vi är smittade!
Bättre att vara på den säkra sidan.
Nästa vecka hoppas jag iaf på att gå.

Vi kommer sova här iaf fram tills Torsdag i och med att Joel smittar i 3 dagar.
Hoppas vi klarar oss nu iaf.

Blir bara hemma dessa dagar med mamma o pappa.
Ska dock till tandläkaren idag och imorgon till mvc för återkontroll.

Hoppas alla får en trevlig dag.
Nu ska jag mysa med min älskade Oliver.

Saknar dig Joel!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Måndag och onsdagar för barn mellan 0 - 1,5 år. mellan 9 tror jag och halv 4 =)

jätte skoj och så sjunger vi, alla barn älska de =)

2009-02-24 @ 15:30:50
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0