Helg!

Idag blir det minsan 2 månaderskontroll och det ska bli så spännande att få se hans vikt och längd.
Efter detta så tänkte vi ta en tur till min Faster för att hälsa på, hon har ju inte träffa lillen sedan i Dec så det ska bli roligt.
Har ju nyss framkallat förstorningar av lillen när han fotades av stjärnfotografen så hon ska få 2 st, och mina föräldrar fick 2 st igår och dom vart så glada :) Och sedan ska såklart min syster få 2 st.
Fredagen blir familjen bara hemma och tar det lungt tillsammans, alltid lika mysigt.

Lördagen så kanske vi ska ta en sväng till Stockholm för att hälsa på Joels kompis Mike.
Har ju inte varit och hälsat på sedan jag var i v.25 och skulle på 3-d ultraljudet.

Söndagen kommer spenderas till att städa och tvätta.

Nu ska Karoline göra sig klar för bvc och fika med faster.
Men uppdaterar såklart sedan om hans utveckling !:)

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0