Familjelivs fika!

Idag så åkte vi och fikade på stan med familjelivs gänget och denna gång vart det många bebisar :)
Så roligt, och Oliver blev nog lite kär i lilla Moa tror jag ! Han ville verkligen inte släppa blicken ifrån henne.
Våran lilla tjejtjusare.
Sedan så åkte vi hem till min Farmor för att träffa henne och min Faster.
Dom vart så glada att se lilla Oliver, min Faster har ju inte träffat honom sedan i Dec.
Och efter allt detta så blev det en sväng till birsta för att köpa en garderob och jag hittade 1 på silvan och det var den sista som fanns, det var ett par som redan köpt den men dom hade ångrat sig så då tog dom precis ner lappen när jag var där och jag vart överlycklig:)
Och efter 70% så vart det endast 538:- och hur bra är inte det?
Sedan vart det en förvaringspall för endast 38:- helt otroligt.

Köpte även en jätte söt dress till lilleman och han vart så fin.

Min älskade sambo åkte och hämtade garderoben och sedan så åkte han och köpte en tvättmaskin och nu är jag så glad.
Vi får ju så mycket tvätt efter 1 dag bara så detta behövdes.
Blir roligt sedan när man får komma hem och se den.
Han köpte i silver så den skulle passa in.

Nej nu ska min lillasyster få datorn så hon får fixa med sin hemuppgift .
Kram från oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0