Älskar min familj!

Gud vad jag älskar min familj var bara tvungen att säga det :)
Pratade med min syster idag på berners om preventivmedel och hon berättade om hennes p-stav, då sa Joel direkt att något sådant får inte du skaffa för då kan vi ju inte skaffa flera barn !
Innan Oliver kom så sa Joel att han bara ville ha ett barn men nu har han ändrat sig efter att Oliver kom till världen.
Så ett syskon kommer Oliver få om några år :)
Han ville även kolla upp giftemåls kostnader och när han sa det så vart jag så glad.
Längtar till den dagen jag blir fru Pettersson.

Nu ligger våran lilla skrutt i sin gunga och sover med sin nya napp som jag köpt idag !
Köpte 2 st namn nappar, hans namn fanns inte men då köpte jag 2 nappar med ( pappas gose) och (mormors älskling) fanns inte farmors älskling annars så hade det blivit en sådan också.

2 sådana nappar blev det! ( Bild lånad ifrån www.annaaxel.se )


Kommentarer
Postat av: Frida

Du klarade ju av det där med designen utan min hjälp :o)

2009-02-12 @ 23:28:48
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0