Alla hjärtans dag <3

Vi låg och drog oss fram till kl 09.50 sedan gick Joel ut med Thea och jag gick upp med Oliver och gjorde iordning frukost till oss.
Sedan efter frukosten så fick jag ett JÄTTE fint blomarrangemang av min älskling. Tack så mycket du är underbar! :)
Idag ska vi verkligen bara ta vara på varandra och mysa tillsammans hela familjen !
Blir först en fika på stan och efter det så blir det god mat och en bra film :)

Glad alla hjärtans dag på er alla :)
Kramar ifrån oss.


Detta fick jag av mitt hjärta !
Detta fick mitt hjärta av mig! :)
Och detta köpte jag till våran älskade Oliver !
Våran sötnos!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men om du går in på bilderna i bloggen, ser headern "riktig" ut, för om den gör det så är det bara lite fel på storleken

2009-02-14 @ 13:47:51
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: ruby

tack så mycket:)

gud vilken fin blogg du har införskaffat dig:)

2009-02-14 @ 17:44:26
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0