TRÖTT!

Ohh kära nån vilken natt .
Oliver sov så snällt som vanligt men stackars Thea ( hunden ) var så dålig inatt och idag.
Hela natten kräktes hon och såklart i vårat sovrum, under våran säng skulle hon hålla till.
Så varken jag eller Joel fick sova nått i stort sätt.
Sedan skulle båda upp kl 7 för att arbeta.
Vi konstaterade att vi inte kunde ta med Thea till mamma och pappa då dom kommer ha fullt upp med deras 2 hundar + Oliver under mina arbetstimmar.
Så Joel tog med henne på jobbet där hon hade kräkts och grejat också.
Men nu äntligen så är hon piggare , så snart ska vi försöka få i henne lite mat.

Vad som var felet vet vi inte , men vi antar att hon fått i sig något olämpligt.

Arbetet gick bra , men det var rätt lungt.
Jag som är van att arbeta i rätt så högt tempo på jula.
Men det kan vara skönt också då man är helt ensam.
Så nu är denna vecka avklarad.
Nu är jag ledig i helgen , nästa vecka blir det mån,tis,ons,tors som står på listan för arbete på både flash och jula.

Denna vecka var det förmiddagar och nästa vecka är det eftermiddagar.

Var och inhandlade en klänning och en bolero till morgon dagen då jag ska se wallmans med jobbet.
Fick veta att Joel också hade julbord imorgon , vi som planerat att han skulle vara hemma med Oliver.
Men det löser sig.

Nu ikväll blir vi bara hemma och ser finalen på idol och tar det lungt.
Kommer nog bli 1 tidig kväll för mig känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0