Lucia!

Vill bara börja med att skriva en sak.
Fick 1 kommentar igår om min blogg som lyder såhär.


Vilken otroligt tråkig blogg du har. Varför skriver du ens blogg? Har varit inne här 2 gånger nu och fortfarande grymt dött här:)

Svar: Ja den må vara tråkig , men personer som tycker det behöver inte ens läsa min blogg.
Och sedan kan det vara bra med lite tips också.
Vad ska jag göra för att den ska vara läs bar?
Jag skriver blogg mycket för min egen skull, älskar att skriva och sedan kunna titta tillbaka på tiden som varit.
Började skriva när jag var gravid för att sedan kunna följa allt dag för dag.

Så läsare som tycker den är trist , kom med lite förslag :-)


_________________________________________________________________________________


Julfesten på södra berget igår var väligt trevlig.
Showen var bra och maten likaså.
Kom hem runt 00.00 igår.

Joel hade också julfest igår på berners men vi lyckades aldrig få tag i någon barnvakt så
Oliver fick följa med Joel till jobbet.
Dom var bara där från 18 - 19 för att äta och sedan åka hem.
Han ville inte att Oliver skulle vara uppe i en massa fulla människor och hög volym.
Så dom åkte hem och umgicks med Alex ist.

Idag ska vi ut till birsta en sväng för att posta lite paket och fixa lite till Olivers kalas .
Jag jobbar kväll hela veckan fram till 20.30 så jag kommer inte få chans till att fixa allt annars.

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen.





Kommentarer
Postat av: Emilie

Fullkomligt onödigt att skriva så tråkiga kommentarer som (vem det nu var?).

Är man inte nöjd med det man läser är det väl bara att skita i att läsa då, utbudet är ju stort i bloggvärlden.



Ändra inte på nåt för nån annan än din egen skull tycker jag!

kram

2009-12-14 @ 19:05:56
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0